About Me

My photo
Petaling Jaya, Selangor, Malaysia
Assalamualaikum... Namaku Mashitah Othman. I will always be the follower of Allah S.W.T. and Rasulullah S.A.W... Menulis itu salah satu hobi dan minat. Sekadar berkongsi pendapat dan perasaan. #Cerkon itu ialah 'Cerita Kontot' macam Cerpen ( Cerita Pendek )...

02 September 2012

Tujuan Hidup




Ada pernah satu ketika, aku seakan-akan dah hilang kudrat... Sedih dan peritnya macam nak gugur jantung. Pada ketika itu, terasa badan aku ni bukan milik aku lagi. Kaki tak terasa jejak pada lantai dan lemah lesu... Aku terfikir, macamana aku nak teruskan hidup ni?

Tapi itu dulu... Sebelum aku tersedar daripada 'mimpi'... Bila ingat balik terasa kesal... Kecewa dengan sikap aku yang dulu tu... Mana entah perginya Iman aku... Mana hilangnya kewarasan? Pathetic! Tau tak pathetic?

Alhamdulillah... Sekarang, everything is back to normal... Bila kita dapat berfikir secara waras dan kembali kepadaNya, terasa manis bak gula! :)


Nota Kaki : It's okay if you falling down, you can always stand up again! :)

0 Orang Pinjamkan Nota:

Post a Comment

Pecah Kaca Retak Simen,
Sudah Baca Harap Komen.

Kata-kata melambangkan peribadi,
Komen ikhlas anda amatlah dihargai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...